torek, 7. april 2020

TI NISI USTVARJEN PO NJEGOVI PODOBI!



Bog te ni ustvaril po svoji podobi, ker če bi to bila Resnica, oh človek, ti bi bil le Njegova stvar, robot ali lutka, s katero bi Resnični Bog lahko počel, karkoli bi si zaželel in hotel.

Seveda, vsi vemo, da človek ni stvar, ampak je živo Bitje, ki je rojen iz Ljubezni in zaradi Ljubezni, kateremu je dana ne odtujiva Svobodna Volja, ki mu je nihče in nič ne sme odvzeti niti ogrožati, saj takšen je Zakon Ljubezni, ki izhaja iz Srca samega Očeta/Mater JAZ SEM, ki SEM!

Le živo Bitje rojeva živo Bitje, torej človek ni ustvarjen, temveč je rojen od Boga Očeta/Mater in je Njegov Zakoniti Sin ali Hči!

Telo je tisto, ki ustvarjeno, te pa ti, ki si JAZ SEM, kakor tvoj Oče/Mati, ki sta vedno v tebi!

Zato zavedaj se in občuti v svojem Duhovnem srcu z vsem svojim Bitjem, da si ti Sin/Hči Živega Boga, ki živi in biva vedno v tebi, verjel ali ne verjel v to, to Resnice ne more nikoli spremeniti. Prej ko sprejmeš Njega v sebi in dovoliš, da On izvede ponovno združevanje s teboj, prej boš Svoboden in Prebujen!

Bodi to, kar si! Vedno živi samega sebe iz svoje Notranjosti, iz svojega Duhovnega Srca,
kjer bivaš resnični ti kot svoja lastna Prisotnost JAZ SEM.

Bodi JAZ SEM in živi to v polnosti!

DUHOVNE MISLI ZA VSAK DAN

Key to Success in Life | Head To Success
JAZ SEM v Očetu in Oče je v Meni, ki  SEM!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaše komentiranje odraža le vaše mnenje in stanje vaše zavesti! Hvala na konstruktivnosti, predlogih in novih prispevkih, s katerimi lahko izboljšate to stran za dobrobit vseh ljudi na svetu. Hvala, ker ste JAZ SEM, ki SEM!

BUĐENJE BALKANA

PRIPOROČAMO

Eros Združitve Notranjega ali Vse-presegajoča Ljubezen

Ko ne mislim, ko ne govorim, ko ne čustvujem, ko ne delujem, ampak si dovolim občutiti sebe, zaobjeti se z ljubeznijo Notran...

PRILJUBLJENE OBJAVE