nedelja, 5. junij 2016

SAMO BODITE VI SAMI


SAMO BODITE VI SAMI 

Vsakdo se počuti tako ali drugače manjvrednega. Razlog za to je, da ne sprejemamo dejstva, da je vsakdo edinstven. Nikakršnega govora ni o manjvrednosti ali večvredosti. Vsak je povsem edinstven in primerjave sploh niso mogoče.

Nismo dovolili ljudem, da bi se sprejemali takšne, kot so. 

V trenutku, ko se sprejmete takšne kot ste, brez primerjanja, se razblini vsakršna manjvrednost pa tudi vsakršna večvrednost. 

V popolnem sprejemanju samih sebe boste osvobojeni teh manjvrednostnih in večvrednostnih kompleksov.

Sicer boste trpeli vse življenje.

In niti zamisliti si ne morem osebe, ki lahko ima vse na tem svetu. Ljudje so resda že poskušali, a jim je to popolnoma spodletelo.

Samo bodite vi sami in to je dovolj. Sprejema vas sonce, sprejema luna, sprejemajo drevesa, sprejema morje, sprejema zemlja. 

Le kaj si še želite?

Vse vesolje vas sprejema. Radostite se tega!

OSHO - Zlata zrna

Foto: Ljubi Jezus Kristus. Naj Njegov mir objame tvoje srce, da boš v tem svetu, v sebi in drugih odkrival Njegov mili obraz.

Oba Mojstra mi razsvetljujeta pot po matrici umskih temačnih, neskončnih hodnikih. Moja odgovornost in ZAVEDANJE pa je, da pogumno stopam in sprejemam svoje tokratno življenje s čim več radosti v srcu. Brez strahu. Iz uma v srce.

Zavedanje, po kakšnih temačnih hodnikih strahu in žalosti sem taval in taval je danes tako veliko, da vam enostavno ne morem niti opisati tega.

Lahko pa vam sporočim le to: 

VERJEMITE VASE. 

Občutki ljubezni v srcu, vas bodo vodili. 

Ker Tukaj domuje vaša bit in povezava 
z vašim duhovnim vodstvom. 

V miru meditacije vas obiščejo. 

Jaz Sem, Ki Sem


Bojan Vilčnik


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaše komentiranje odraža le vaše mnenje in stanje vaše zavesti! Hvala na konstruktivnosti, predlogih in novih prispevkih, s katerimi lahko izboljšate to stran za dobrobit vseh ljudi na svetu. Hvala, ker ste JAZ SEM, ki SEM!

BUĐENJE BALKANA

PRIPOROČAMO

Eros Združitve Notranjega ali Vse-presegajoča Ljubezen

Ko ne mislim, ko ne govorim, ko ne čustvujem, ko ne delujem, ampak si dovolim občutiti sebe, zaobjeti se z ljubeznijo Notran...

PRILJUBLJENE OBJAVE