ponedeljek, 2. maj 2016

Vse je JAZ SEM, KI SEM…




Kako čudovito je zavedanje, da… JAZ SEM, KI SEM… 

delček večnosti… vseenosti… ko se zavedam svojih sposobnosti… moči… 

Ljubezni, ki je vse v vsem… ki objema vsakogar in vse brez razlike… 

ne glede na to, ali je človek… žival… rastlina… dragulj… mineral… 

običajen kamen… drobec peska ali prsti… kapljica vode… ali molekula zraka…

Vse je v NAS in MI smo v VSEM…

Vse je JAZ SEM, KI SEM…

Vse izhaja iz te točke…

JAZ… TI… MI VSI… smo Stvarniki svojega življenja

In prav zato…

JAZ SEM… TI SI… MI SMO…

JAZ SEM, KI SEM
heart čutko


Bodi Ljubezen, ki je Svoboda sama
heart čutko


Objem Ljubezni, draga Duša
heart čutko


Sarayna Delfina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaše komentiranje odraža le vaše mnenje in stanje vaše zavesti! Hvala na konstruktivnosti, predlogih in novih prispevkih, s katerimi lahko izboljšate to stran za dobrobit vseh ljudi na svetu. Hvala, ker ste JAZ SEM, ki SEM!

BUĐENJE BALKANA

PRIPOROČAMO

Eros Združitve Notranjega ali Vse-presegajoča Ljubezen

Ko ne mislim, ko ne govorim, ko ne čustvujem, ko ne delujem, ampak si dovolim občutiti sebe, zaobjeti se z ljubeznijo Notran...

PRILJUBLJENE OBJAVE