nedelja, 22. maj 2016

MANIFESTIRANJE - ČUSTVA ALI OBČUTKI





 Čustva so tista, ki nas največkrat "izdajo" oz pustijo na cedilu, ko želimo nekaj manifestirati, kajti ona so ponavadi pri večini nas nestanovitna, spremenljiva in nasprotujoča, ker so pogojena od našega trenutnega ali dalj časa trajajočega mišljenja, prepričanja in samo-definiranja.

Občutki pa so nekaj povsem drugega, na las sicer podobna čustvom, ampak samo zaradi navade  njunega ne ločevanja in ker imata podobni energiji.  Občutke bi lahko razdelila v vsaj tri vrste. ena vrsta so tisti občutki, ki so povsem vezana na fizičnih 5 čutil  in njihov namen nam je jasen. Vsekakor bolj, ko smo notranji prečiščeni in osvobojeni, tudi ti fizični občutki so bolj živi in intenzivni.

Druga vrsta občutkov so psihične narave (čustveno - miselne) in se ponavadi  manifestirajo navzven kot reakcije na daljne dogodke oz izkušnje - psihično čutenje - ne, ne to ni dobro, ker vem, da se to ni obneslo.

Tretja vrsta občutkov  se razvija skozi duhovno ali zavestno čutenje, temu čutenju največkrat nekateri pravijo jasno-čutnost, ampak to je le majhen segment delovanja. Duhovni ali zavestni občutki so nam predvsem dani, da bi lahko udejanjali neko določeno potrebo ali namero z izzvanim in usmerjenim  čutenjem želenega v tem trenutku sedaj. Če ne obvladamo ta način čutenja,  ne moremo manifestirati želenih realnosti ali stvari ali pa nam uspe le delno.



Čustva pa so ponavadi kratkotrajno gorivo, ki nam pri manifestiranju lastnega razširjenega zavedanja ali neke določene stvari, so nam le v napoto, ker so po svoji naravi nasprotujoča in zelo podvržena zunanjim okoliščinam. Pri zavestnem ali duhovnem čutenju pa teh nasprotij ni in nikakor niso podvržena spreminjanju, če mi to ne želimo. Da so pa ti občutki močni pa nam je vsekakor potrebna živa vera, samozaupanje, mir in harmonija ter veselja do tistega, kar želimo uresničiti...

To  ni znanstvena razlaga, ampak to so moja dognanja, ki sem jih sama izkusila in jih še vedno izkušam.



Hvala za vaša pozornost.



Ashana Gnosis



Vaša Zavest JAZ SEM, KI SEM

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaše komentiranje odraža le vaše mnenje in stanje vaše zavesti! Hvala na konstruktivnosti, predlogih in novih prispevkih, s katerimi lahko izboljšate to stran za dobrobit vseh ljudi na svetu. Hvala, ker ste JAZ SEM, ki SEM!

BUĐENJE BALKANA

PRIPOROČAMO

Eros Združitve Notranjega ali Vse-presegajoča Ljubezen

Ko ne mislim, ko ne govorim, ko ne čustvujem, ko ne delujem, ampak si dovolim občutiti sebe, zaobjeti se z ljubeznijo Notran...

PRILJUBLJENE OBJAVE