petek, 13. maj 2016

DARILO


DARILO

Bog nam neprestano daje
neprecenljiva darila,
ki jih naš razum sploh ne dojema.

Darilo je ta trenutek,
ki je v večnem Zdaj...
darilo je naše življenje,
od spočetja do sedaj;
darilo je nasmeh
ljube osebe,
darilo je topla beseda,
ki Ti dušo ogreje..

Darilo je Sveti dih,
skozi katerega
sam Bog diha,
premika našo roko,
rešuje naše težave,
samo da naša muka
se nam ne bi zdela prevelika.

Darilo je pogled
na rožico cvetečo,
je pozoren posluh
na ptičico žgolečo...

Darilo je gib roke,
nežen objem,
darilo je vse tisto,
kar samoumevno je vsem.

V Božjem kraljestvu
je vsega dovolj,
če si le drzneš verjeti,
če si le drzneš vzeti.

A največje darilo
je Ljubezen Boga,
Očeta/Matere JAZ SEM, KI SEM,
katerega otroci smo vsi.

Prižgal je Večni plamen
Ljubezni, Moči in Modrosti
ki v naših srcih
večno gori.

Sarayna Delfina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaše komentiranje odraža le vaše mnenje in stanje vaše zavesti! Hvala na konstruktivnosti, predlogih in novih prispevkih, s katerimi lahko izboljšate to stran za dobrobit vseh ljudi na svetu. Hvala, ker ste JAZ SEM, ki SEM!

BUĐENJE BALKANA

PRIPOROČAMO

Eros Združitve Notranjega ali Vse-presegajoča Ljubezen

Ko ne mislim, ko ne govorim, ko ne čustvujem, ko ne delujem, ampak si dovolim občutiti sebe, zaobjeti se z ljubeznijo Notran...

PRILJUBLJENE OBJAVE